دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

بد قیافه ترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۲!

قرار نیست هر گوشی هوشمند جدیدی که به بازار می آید حتما نسبت به مدل های دیگر بهتر و مخصوصت ظاهر بهتری داشته باشد. در بیشتر مواقع محاسبات و پیش بینی های طراحان آنطور که به نظر می رسیده، درست از آب در نمی آیند. در این قسمت ۵ مدل از این گوشی های ناموفق را معرفی می کنیم.


این نتیجه با بررسی بیش از ۶۰ موبایل و مشاهده میزان موفقیت آنها و نظرات کارشناسان بدست آمده است.


۱٫ HTC EVO 4G LTE

این گوشی نسخه Sprint مدل موفق شرکت HTC با نام One X می باشد. در One X از پلی کربنات یک دست ساخته شده است که نتیجه آن گوشی ای سبک، زیبا و جذاب است. Sprint برای مدل خود به فکر متمایز شدن کامل افتاد و ترکیبات بیشتری در بدنه آن اضافه کرد. رنگ و المان های بکار رفته در آنرا نیز تغییر داده که نتیجه آن گوشی بی نظم شده است! با توجه به ساختار بدنه، در برخی قسمت ها تیزی خاصی به آن داده شده است.

image001

با اینکه ممکن است برخی افراد از رنگ آن لذت ببرند ولی در مجموع این گوشی طرفداران زیادی نداشته است.

۲٫ Huawei Ascend Q

یکی از برترکیب ترین گوشی های هوشمند سال را می توان به نام این مدل ثبت کرد! هیچ کدام از بخش های طراحی بدنه و رنگ بندی سبز در کیبورد و نیز ترکیب کیبورد QWERTY آن نتوانست نتیجه ای مورد پسند ایجاد کند.

image002

۳٫ LG Intuition

قرار بود شرکت ال جی با این گوشی رقابتی تنگاتنگ با Samsung Galaxy Note داشته باشد که نشد! البته تا حد خوبی موفق به این کار شد ولی یک نکته مهم در آن وجود داشت. با توجه که کیفیت ضرب تصویر ۴:۳ به جای ۱۶:۹ و اندازه زرگ صفحه نمایش، مدل دلپذیری را برای کاربرانی که می خواستند به جای گلکسی نوت از آن استفاده کنند، ایجاد نکرد. این گوشی به اندازه ای بزرگ بود که امکان گرفتن آن با یک دست و نیز قرر دادن آن در قاب های استاندارد وجود نداشت.

image003

۴٫ Motorola Photon Q

همه چیز در این مدل گوشی بزرگ بود. صفحه نمایش بزرگ و کیبورد QWERTY. گوشه های بزرگ و تیز آن نیز مناسب برای این گوشی با اندازه بزرگ نبود. البته جنس بدنه و رنگ بکار رفته در آن نیز یکی از مشخصه های بد این گوشی نیز به حساب می آیند.

image004

۵٫ Nokia 808 PureView

این گوشی را اگر از نقطه نظر مثبت آن نگاه کنیم با اولین گوشی با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی مواجه خواهیم شد که موفقیتی بی نظیر در صنعت موبایل به حساب می آید. ولی مشکل دقیقا همینجا رخ می دهد. برای رسیدن به دوربینی با این کیفیت نیاز به لنز و سخت افزار بزرگی خواهیم بود که نوکیا ۸۰۸ را توانسته یکی از بد قیافه ترین گوشی های سال به حساب آورد.


image006

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد