دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

سامسونگ پادشاه بلامنازع فروش گوشی در جهان!


IHS iSuppli گزارش خود برای سال 2012 در مورد فروش گوشی‌های موبایل را منتشر کرد.
این گزارش نشان می‌دهد که سامسونگ بزرگترین کمپانی فروشنده گوشی در جهان است. بعد از 14 سال حکمفرمایی نوکیا اکنون سامسونگ توانسته نوکیا را به پایین کشیده وخود جای او را بگیرد. در همین راستا اپل نیز در رتبه سوم این لیست ایستاده است.
iSupply پیش بینی کرده است که تا انتهای سال 2012 سامسونگ بتواند به مجموع 29 درصد از مجموع فروش کل گوشی‌های موبایل در جهان دست پیدا کند در حالی که این رقم در سال 2011 برای سامسونگ 24 درصد بود و برای نوکیا در سال 2011، 30 درصد بود که اکنون این رقم برای نوکیا در سال 2012، 24 خواهد شد.

 

 


اپل نیز در لیست فروش گوشی‌های موبایل در مکان سوم با 10 درصد سهم قرار گرفته است که رشدی 3 درصدی نسبت به سال گذشته را تجربه کرده است.

اما سامسونگ در یک لیست دیگر که مربوط به فروش گوشی‌های هوشمند است نیز توانسته رتبه اول را کسب کند، در این جا اپل در رتبه دوم این لیست قرار گفته است. سامسونگ 28 درصد از کل سهام فروش گوشی‌های هوشمند را در سال 2012 در اختیار دارد در حالی که این رقم برای اپل 20 درصد می‌باشد.
تمام این آمار و ارقام از رشد خیره کننده سامسونگ و سبقت گرفتن سریع از رقبا خبر می‌دهد، سامسونگ کسب مقام اول را مدیون گلکسی اس 3 خود است که فروشی 30 میلیونی را داشته است اما در نظر داشته باشید که هنوز فروش نوکیا لومیا 920 در بیشتر کشورها شروع نشده است و  در ضمن اینکه آیفون 5 نیز هنوز در بعضی کشورها فروش خود را آغاز نکرده است و آیفون 5 بسیار دیرتر از گلکسی اس 3 عرضه شده است. شاید بتوان گفت که سامسونگ این کسب مقام اول در فروش گوشی هوشمند را مدیون زمان ارائه مناسب گلکسی اس 3 است.

با تمام این تفاسیر سامسونگ در حال حاضر پرفروش ترین برند گوشی‌ موبایل در دنیا است و با سرعت زیاد نیز در حال ادامه این مسیر پر از فراز و نشیب است و با ارائه مدل‌های بسیار پیشرفته‌ای مانند گلکسی نوت 2 به نظر نمی‌آید که قصد پایین آمدن از رتبه نخست را داشته باشد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد